Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Tuesday, November 23, 2010

Pitbull - Bon Bon

wahhhhhh!

sedap pulak lagu ni. macam suruh orang bom bom bom je. ke pitbull lapar roti boom??

aku keliruuu. kekekekekekkekeke

btw, awek awek dalam ni macam biase lah. HOWT STUFF!





credit to Ijat Sigur :)

nak download video ni? tekan sini. :)) (1280x720 HD)
nak download lagu ni? tekan sini. :))

8 comments:

  1. wakkakakakakak. ini kalau dapat kat aku fiez, memang aku x makan nasik dah pasni. wkakkakakakaa

    ReplyDelete
  2. aku ok je skang ni....lme gle do xjmpe ko..
    rajin ek ko men fb....mcm2 aku tgk...haha
    ko amacam dib? ada baek?

    ReplyDelete
  3. kehkiehkehkejh. las aku jumpe kau taim spm je weh. gile babi ah.. rindu kau. rajin fb?hehehhehe. duk sarawak ni x tau nak buat ape weh. kehkehkehkeh

    aku cani je la. kau pe cer? bile nak kawen nye? nak gak merase nasik minyak tapah. kekekekeke

    ReplyDelete
  4. mantap an? awek awek die tu dah buleh buat gua gile brader. kehkehkehkeh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...