Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Saturday, November 27, 2010

Ragbi dan xde mood

gile lah.... bukan masalah penat main ragbi harini. masalah kene titik kaw kaw. team black menang bodo bodo je. team biru forwrd dah cantik. masuk backline je sume terabur.

hadehhh. gua dahla injury haritu pun x elok lagi. ni kene lagi pulak dah tadi.

nilah susah kalau strapping main bedal je. x ikot yg betol. mmg sakit la woiiii. pejadahnye.

harini ada selection untuk main Bintulu 10 side. tournament start hari sabtu kot. hahhaha. mmg x dapek den koban kek ekau.

habis main, dengan kaki calar balar pegi makan kat kedai nasik goreng ayam dm entri sebelum ni. pehhhhh..

gile babi....

aku 2pinggan.

apis 2pinggan.

2 orang makan = 4 pinggan. memang puas hati la woi! zasssssss.

duk lepak lepak sambil mkn ngn apis, gua tengok hari nak cam nak ujan, akhir kate, gua pun chau. gua cam bese ah. merempit di hening malam. kehkehkehkeh

nak tangkap gambar pun rase cam malas je pasal tepon duk dalam beg. yela... tepon dalam beg. tangan gua dalam poket. x ke jauh tu wehhhh. haisehhhhmennnnn.

kehkehkehkehkeh :))

4 comments:

  1. hahahha. cam sial. xde dowh. memang masalah gile babi harini. ko bayangkan satu goal pun tarak? x penah lagi gua kene titik sampai camni. kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  2. haha pakat ramai2 tembak dinding jelah. mane tau menang. haha

    ReplyDelete
  3. kehkehkeh. kalau tembak dinding meamng konek itam cam gua je la yg menang bai.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...