Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Thursday, December 16, 2010

kem tahunan senior

fuuh. akhirnya habis jugak latihan kemah tahunan peringkat senior. memang indah tak terkata la pengalaman yang dapat masa latihan tu.

peringkat senior kena gali kubu dalam fasa pertahanan ngn jalan kaki untuk fasa pengunduran. yezzzaaaa.

macam dah nak mampos dah penat gali kubu. gile babi wa cakap lu..... dapat pulak tanah yang keras nak mampos macam batu. nak sampai paras pinggang tu aje dah makan masa setengah hari. aduuhhhhh.

buat kerje pulak tak kire la tengah hari ke tengah panas ke tengah nak mampos ke, memang kene buat jugak. deadline tarikh siap pertahanan semua sekali dalam masa 2 hari je die bagi. peh....

kubu gpmg la paling haram sekali nak buat. dah buat, kene bukak buat baru balik. aduuuhhhhh. x ke penat. masa ni memang nak menuang pun gua x terpikir pasal semua orang penat kot. mmg x adil la kalau gua pun keje nak mengular je.

tangan semue dah jadi buruk dah weh. muke takyah cite la die punye terbakar die cam sial. zassssss.

duduk dalam utan duk sibuk buat kerje memang ko akan lost track of time. x tau hari ke bape, pukul bape. mmg pikir nak balik je yg tau kot.

kst seminggu bai gua x mandi. pale hooooo lah bai. bau seko seko dah cam babi dah. kehkehkejkeh. ade hari kedua tu kene rendam ngn jurulatih kat 2 jam dalam kolam taik. sial....... sejuk pulak.... gatal gatal pulak.... sial....

tapi ok la. bende tu semua mmg pengalaman yg menarik. lepasni kalau aku nak dapat pengalaman camtu mmg kene masuk askar tetap je la. tapi betul lah. selagi belum rasa apa yg askar rasa, jangan la cakap perkataan penat. gentle gua cakap lu beb.
















lepasni dah commission dah. alhamdulillah. kalau rezeki aku panjang ke arah askar, mungkin la gua masuk. tapi mak gua cam x bagi je an. ikut cakap mak la bro. mak tau ape yg terbaik. kehkehkehkehkeh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...