Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Saturday, December 04, 2010

latihan. haisehhh penat bai.

hari ni dah masuk hari ke 4 latihan hujung tahun. ade lagi lebih kurang 11 hari nak habis. nasib baik... biase taun taun sebelum ni direct 3 minggu. nasib baik x tertekan sangat kali ni.

esok pagi, aku ada latihan kawad sepanjang hari. fuuuhhhh. mintak mintak la x panas macam hari rabu haritu. ko bayangkan kene kawad dari pagi sampai ke petang. baru sehari dah hitam belegam dah gua.

ni baru palapes. kalau dak dak atma tu x tau la an aku nak cakap camne. mmg hardcore aku rase kene balun.

sepanjang 4 hari ni, dah macam macam latihan dan ulangkaji yg aku dah buat.

baca peta
kawad
perintah pertahanan
perintah pengunduran
mortar & gpmg.


dia biasa ada dua fasa kalau latihan hujung tahun ni. satu fasa kem. satu lagi fasa medan.

fasa kem seminggu, fasa medan seminggu. kebiasaannya taun taun sebelum ni mmg 2 minggu fasa kem, seminggu fasa medan. nasib kitorang baik la aku rase tahun ni. mungkin pasal kami kacak? kehkehkehkeh. choiii la sial.

barang kalau x terabur mmg bukan gua.
sepatu timur rocksss la siakk!

sekarang dalam kepale hotak gua pikir nak habis je. xde bende lain dah. bile woi bile??!! :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...