Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Monday, December 27, 2010

X'mas di Sarawak

harini aku bangun lewat sikit pasal semalam duk lepak ngn memembe. boleh pulak unimas xde karen eh? kehkehkehkehkeh

bangun je terus aku cek mesej kat telefon kan mane laaa tau ade awek nak anta mesej selamat pagi ke ape ke an? hahahahaha

check msg, Boy Krfc suruh kumpul kat clubhouse kat Kuching nak konvoi reramai pegi kismes umah Nick Bora Bora.

aku dengan terkejut nye cepat cepat cari encik asap dulu sebelum pegi mandi. yelah. tengok jam dah kul 12.30
mase kumpul pukul 1. nice! bape menet je lagi kot.

tapi xpeeee. bende kite kene rilek. nak kalut buat ape kan? hehehe

gua dah mandi ape sume, terus jalan. berbekalkan Honda EX5 kesayangan gua, kami terus merempit menuju kuching. tengah gua syok bawak motor, teringat kamera kat bilik. aduuhhhh. nasib baik x jauh lagi an? gua patah balik, amik kamera, teruskan rempitan.

nasib baik minyak moto banyak lagi. xpayah nak isi lagi. dalam kul 1.50 camtu gua sampai kat clubhouse. sampai sampai, tengok baru ade 2 orang je tgh tunggu. tu pun tengah tunggu si Boy. adehhhh. stended la janji orang malaysia mmg camni gua berkate dalam hati.

bape menet pastu boy datang dgn alip ngn zami. boy naik kete mangkuk medic due eko tu, gua parking moto, gua naik ngn alip ngn zami.

esah dgn ijam tunggu kat petronas serian. dalam perjalanan duk sembang memacam bende aku ngn alip ngn zami. ng klaka c benti. yaaa ku pdh tek. heran jwak. tapi yalah. pa gik mk diplah dalam keta ya nk? klaka jk lah. kehkehkehkeh

jauh la wehhhhh nak sampai sane... gile babi.... aku rase dah macam KL pergi seremban dah. cam sialllll. tapi memang syok la pasal pemandangan memang cantik. almaklum laaaa. Sarawak maaa.

umah nik ngn ron pulak atas bukit betul betul. pehhh. sejuk wa cakap lu beb.

sampai sampai, nik ngn ron jemput masuk umah. mak aih..... dah macam berhari raye pulak an kismes kat sini.

nasik? 
rendang??
kuih raye???
air botol????

hahahahahhaa. nice la. aku rase kek lapis sedulang tadi tu kejap je abis. yelaaaaaa.

pegi beraye bawak budak ragbi. perot seko seko dah macam lembu dah. mane taknyeeeee. lu pikir la wehhhh. kehkehkehkeh

sape yg ade tadi eh? jap jap.

budak medic 2 eko, zami, alip, aku, boy, esah, ijam. haaa. nilah. abis sume kuih brooo.

boy aje dah macam 4 orang. wkakakakakkaakkakakakakaka.

baru kitorang lepak kejap borak borak makan makan sket, ade orang datang umah nick duk bejoget joget benyanyi nyanyi pulakkkkk. kitorang layankan ajeeeee. siap bawak kompang ke apebende ntah bende tu. hahahahaha.
video

orang ctok tunggah bejoget ya as betanda. Bejoget = Betanda


ahahhaha. memang gelak tawa penuh la dalam serumah tu. lepas dorang blah, tinggal kitorang je an kat situ. so duk sembang sembang borak borak, datang pulak nasikkk yg aku cite tadi. mak aih. sedap la broo. gua makan sikit je pasal nak kene kurus sket la bhai. paham paham la. kehkehkkehkehkeh

abis makan, kami pun beransur pulang, sebelum chow, gambar duluuuu. ape gune kamera kalau x pakai??? an an an? hehehe.

dalam umah tangkap gamba, lua umah tangkap gamba, atas kete tangkap gamba. sume tempat tangkap gamba. gileeeeeee gaaammmmmmba.

masing masing dah masuk dalam kete, sume pun berpecah ikut haluan masing masing. aku ngn zami mmg dah membute dah dalam kete. si alip duk bwak kete.

sampai kat Clubhouse, zami ngn alip turunkan gua pastu gua pun chow. dorang tunggu boy pulak kat situ.

sebelum merempit balik ke unimas, gua kencingggg duluuuuu.

NYAMAN PALAKKKKKKKK BOSSSS. :))













































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...