Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Friday, January 14, 2011

aku rindu akan teman2x seperjuangan

p/s: entri ni diambil dari blog lama aku. diedit sikit sikit dgn tambah gambar je. hehehehe.


=]
headline cam poyo je..

hakhakhak!~!

xde..

ari ahad 23 Disember 2007 aritu aku plan dak lame skulah aku kat mrsm kkb datang kat mid valley.

ingatkan ramai yg datang.

sebelas orang aje yg datang.




senarai nya mengikut siapa yg datang dulu :

adib
rauf
bombay
mael
mantoya
zapo
jazli
kalut
hud
bug
kadu
-end of list-

heheh~~


=]


kami berborak2x..
bergelak ketawa..
bergurau senda..

hehehh~~

dengan aku berperangai gila walaupun tengah demam dan kepala ku berpinar..
hekhekhek~~



sungguh indah..

aku x sanggup nak wat2x letih kerana pada masa itulah aku seharusnya menghargai segala apa yang berlaku kerana bukan selalu masa seperti di bangku sekolah menengah itu akan berulang kembali.

percaya atau tidak kalian semua dengan apa yang aku tulis ni?

heheh~~



sungguh ku rindu di waktu itu.

kami bergelak ketawa bagaikan dunia ini kami yang punya..

heheh~


paling aku tidak boleh lupa adalah ketika sedang menunggu rakan2x lain di mcd tingkat 2 di hadapan gsc mid valley.

owh..

sungguh indah pemandangan di mana semua manusia sedang bertaburan menuju ke destinasi masing2x..
ada yang beratur..
ada yang cuma bertenggek di besi pengahadang dengan aiskrim di tangan mereka..

dan ada juga yang sedang berpeluk erat dengan pasangan masing2x.

heheheh~~


apalah mahu jadi dengan malaysia ku chenta ini.

hekjhekhek~~


walau apa pun, aku tetap bangga kerana aku anak bumiputera malaysia.

hehehh~~


di waktu itu, kami buat hal sambil makan makanan yg dipesan di tingkat bawah mcd tadi.

hehehh~~



mcd mempunyai refill kan??

maka..

dengan muka yg tidak tahu malu langsung..
kami meminta refill daripada brader mcd yg dr mukanya kelihatan seperti baru menamatkan spm yg telah berlalu.
heheh~~


still, aku tetap memanggelnya abang .

hikhikhik~~



kali pertama, kami menghulurkan 2 gelas yang kosong dan dia menurutinya sahaja dan berjalan menuju ke tingkat bawah untuk memnuhi permintaan kami.


kami hairan dan kesian kerana dia hanya seperti pak turut sahaja..



apa boleh buat..
dia melakukannya dengan berpegang kepada pepatah mat saleh "customer is always right"

hekhekhek~~



aku juga pernah berada di tempatnya.
tapi xde la sampai bongok seperti itu.

kali kedua, kami meminta lagi.
juga dia masih membawa gelas kami ke tingkat bawah.

setelah itu, barulah dia bertindak bijak dengan membawa se buah jag yang penuh berisi dengan minuman coca cola berserta ais.
hekhekhek~~

kami meminta lagi refill sambil berbual dan berbual..
tanpa kami sedari, sudah masuk kali yang kelima kami miminta refill~!~!
hekhekhek~~


aku perasan, satu jag itu dihabiskan hanya untuk KAMI!
hakhakhak~~

aku ketawa apabila aku terkenangkannya kembali./.

sungguh nakal kami ini..

betul lah agaknya apa yang dinyanyikan oleh radhi lagu o@g - generasiku itu.

hekhekhek~~

dengan demam demam, aku sanggup lagi lepak dengan dorang. macam macam benda bodoh kami buat.
jumpa dengan ac mizal masa tu. rasa macam nak tegur je tapi malu la plak. hehehehe.

duk main kuda kuda singgit depan california fitness tingkat atas. budak kecik panas je tengok kami main. pakcik makcik yang lalu gelak je. hahahaha. memang aku rindu sangat nak jumpe dengan diorang. perkara terakhir kami buat, lepak di kedai mamak belakang mid valley. bug sorang saje yang bawak awek die. har har har.
:D

kita cuma perlu menghargai apa yang berlaku di sekeliling kita dan setelah itu berlaku, kita akan mula tersenyum seorang diri apabila kejadian yg sepatutnya kita ingat itu menerjah ke dalam fikiran kita tanpa kita minta untuk ia muncul.

percayalah.
ia akan muncul dengan sendirinya. :))

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...