Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Monday, January 03, 2011

Match Farewell Bg Dun

semalam hari sabtu 1.1.11 ada match farewell untuk bg dun iaitu coach bagi club.

tak tau la kan pasal malam sebelum tu aku dapat msg dari boy ade match new year farewell untuk bg dun. die nak ke mane pun xde orang tau. haih

xpela. ragbi punye pasal. aku sanggup merempit dari kota samarahan pergi ke kuching naik ex5 je. tarak apaaa broo.

sampai memang awal la kan pasal aku igt ramai. kalau sampai lewat taim orang ramai mmg main reserve je la. ni aku sampai awal dlm 1615 tu masih x bape kerat je. tupun budak sume baru nak panas badan sket sket. 

setelah habis panas badan, game pun mula. 10 sebelah untuk 2 team. sikit gile orang. biase main 15 kalau sabtu. tu pun sampai ade reserve. ni dahla xdak reserve. sakit broooo.

main harini 2 game. 1st game fadzily jadi ref, 2nd game aspa jadi ref.

memang semua xdak stamina lah senang cite. gile.... semua cam x larat. masuk 2nd game, lagilah x payah cakap. mmg penat kaw kaw. tapi x main pun x buleh jugak. dahla reserve xdak. so mmg kene teruskan jugak. dekat dekat nak abis game tu, berlaku nye sedikit pergaduhan antara si anu dan si anu. punca x dapat ditulis. ish ish. game terpakse berenti dan due due pihak terpakse leraikan pergaduhan bagi mengelakkan kejadian yang lebih buruk. 

terus pada ragbi, abis game, kutip tiang line, dan aku terus mandi. sudah mandi, aku ajak Adib SESCO pegi makan kat kedai uncle depan Public Bank tu. huuh. mmg nice! makan mmg layan bro. dah habis aku ngn adib makan, duk borak borak, tetibe datang pulak lan, is, rendi, ngn ari. dtg dorang pun join makan skali. yg makan is ngn lan je. yg lain minum air. borak borak, nampak cam dah lewat. budak budak lain esah alip izzat sume ajak tengok wayang. aisehh... aku mmg x larat dah mase tu. pikir nak balik tido je.

dahla keting bengkak kaw kaw ni pasal berlaga ngn kaki sape ntah mase rucking. gile brooo gile. bengkak. 

taim nak balik tu, dak is ngn lan boleh plak nak main sorok sorok helmet. cam sial. kehkehkehkeh

dapat balik helmet gua, gua pun merempit balik unimas. sampai bilik, tarak cakap banyak terus tido. bangun pukul 6 pagi. nice! :))










2 comments:

  1. wei minum apa dalam gelas tiger tu haaaa?
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahhaahhahahaha. air limau je bodooooo. kekekekekekke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...