Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Sunday, March 06, 2011

Guinness League 2011: Lycans vs Blackcatz

game memang x enjoi la. tak dak chemistry sgt x macam selalu. tak tau apasal. tapi fitness level memang terbaek. tak rasa penat langsung. hadiah aku dapat? bibir bawah berdarah. badan x payah cite la kesakitan dia macam mana. hahahaha. sakit sakit ni lah yg menyebabkan aku ketagih dgn ragbi.
this is why i love this game. :)

























































2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...