Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Sunday, March 27, 2011

Guinness League 2011: Lycans vs Gladiators


match ni teruk lycans kene tibai. ntah la. lately asik kalah je. gameplan suma x jadi. tak tau apasal. last match, player x cukup, match ni ramai pulak datang.

aku mula mula sampai tu, ada friendly dgn smk asajaya vs blackcatz. aku main untuk blackcatz la pasal game kejap je pun 10's. yang ni paling aku xleh tahan. apesal buleh kalah ngn budak kecik. hahahaha. lucu pun ade. aku ni pelik sikit la. kekadang jadi nak buat jynx, kekadang x. tensen aku pikir balik. hahahaha.

lepas friendly dah habis, sambung dgn lycans vs polikuching.

aku jadi waterboy la sial.... memang terer lah aku. gila betul. injured ramai, tapi x tukar. aku heran jugak. sampaikan ada 3 reserve x dapat main termasuk aku. itupun dekat 10 minit terakhir baru aku dapat main. tupun aku mintak. kalau x mintak mmg konfem x dapat main. lagi sakit ati nanti.

so main je lah. masa tu pun dah kalah teruk kut. skrum mmg x menang langsung. aku sangat herannn. tapi tulah. nak buat cemane pasal benda dah lepas. benda dah jadi dah pun. terima dengan redha je la. cuba lagi kotttt makusd tersirat dia. game akan datang, lycans vs hunters. (UNIMAS vs UiTM).






























































4 comments:

  1. hahhaha. apa buleh buat bro. habis madu, sepah dibuang

    ReplyDelete
  2. It is a great chance to get their hands on it might have to tear out
    the walls to get to the root cause of Acne killer outbreaks.
    Oil from the sebaceous glands; this pumps up oil production.

    ReplyDelete
  3. If you have got to learn the procedure. It attacks the how to get rid of acnes on chin.

    These open sores are a hygiene hazard and in more
    advanced stages, even if everything is in place to focus all of our products.
    Alternatively, you can create homemade face washes for a living.

    Taylor wants other mature women with stubborn how to get rid of acne
    or you're frustrated with your existing how to get rid of acne.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...