Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Saturday, March 26, 2011

lapar + tido

sejak berkecimpung dalam bidang student ni. aku perasan 2 perkara yang mmg x buleh lari dari seorang student. LAPAR dan TIDUR.

2 bende ni mmg wajib. aku x tau apesal. rata rata kawan aku kebanyakannya duit mesti abis kat makanan. ke aku dilingkungi org gemuk?? hahahahaha.

xlah. mmg gemuk ke kurus ke fifti fifti ke, semuanya sentiasa lapar. org tua2x cakap biar duit abis kat makan dari abis kat bende lain. betul jugak aku pikir. bile perut dah kenyang, hati senang, buat kerje pun jalaannn punyaaaa. kehkehkehkeh.

lagi satu perkara WAJIB bagi pelajar ni semestinye tidoooo. aku rasa kalau bagi top 10 perkara wajib bagi student, tido mesti namber wannnnn. naisss. pantang ada masa terluang sikit, mesti kene bantai tido baru segarrrrr. kahkahkahkahkah. dalam kelas pun buleh tido, takkan la dalam bilik x buleh bantai membute.

aku pernah jugak kekadang tetido sambil bawak moto. nasib baik x terbalik masuk longkang. gilaaaaa. ada yg kantoi tengah tido masa berak. hahahahaha. ini biase berlaku lepas bgun tido taik nak keluar. eeeee!

tapi papahal pun, student life mmg syok walaupun kerja banyak gila khinzirr na kena buat. mmg la org duk cakap student lagi senang la apa la tapi bende kalau kita dah lepas baru nampak. kan? stended manusia la bai.

so kesimpulannya, xdak benda senang dalam dunia ni. sedangkan nak berak pun kene kemut bagi najiss tu keluar, inikan pulak bende lain. hahahaa. ntah ntah kat dunie luar pun same je. tido ngn makan mmg x buleh lari dahhh. combo bahekk punya. kehkehkehkeh. kbai.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...