Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Tuesday, March 22, 2011

Program POWER anjuran AKPK

hari rabu 16 /3/11 haritu ada satu seminar unruk program POWER (Program Pengurusan Wang Ringgit Anda) anjuran AKPK (Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit).


POWER! Road Show
Venue: Merdeka Palace Hotel & Suites, Kuching, Sarawak.
Date: 16 March 2011
Time: 0800 - 1340

Speaker: En. Mohd Adnan Anan Abdullah

pagi tu aku tido dekat bilik ijat cikgu kat alamanda pasal nak bangun awal. bas bertolak pukul 7.30. kalau aku tido kat bilik mmg mampos la wey aku nak bangun.

si Ijat Cikgu dgn si Fifi tu pulak kejut aku macam haram. die buleh pegi lompat atas aku, bantai aku ngn kayu, siram air panas. mmg aku bangun la gile kalau dah cenggitu. hahahahaa. bodooolaaaaa.

dalam bas. sikit gile orang pegi.

sampai sana, boleh pulak sesat an dalam hotel tu. yelah. hotel kalau besar reban ayam ape nak heran. ni mmg besar kot. yg aku heran nye pasal unimas ni, apesal die buleh x hantar ketua rombongan ke staff ke ikut sekali. ni semua budak je. mak aih. mmg terkontang kanting la aku tengok. las las jumpe jugak.

masuk, daftar, dapat beg ape sume, ada sedia sarapan biskut danone dlm peket. hahahaha. pelik pulak aku die bagi biskut tu je. nasib baik air boleh amik sukehati.

turun bawah, mmg kosong lagi. so rupenye unimas la yg paling awal. 


yg aku x tahan pasal seminar ni die punye penceramah tu. MACAM HARAM LAWAK GILE BRO!

kahkahkahkahkah. mmg tergelak gelak je la sume orang. aku kalau dah gelak, mmg ko faham faham je la bai. x igt dunie dah. die main bahan je sume orang. hahhahahahaha. bodooolaaa. dgn lisa surihani skali kene bahan. hahahaaha.


artis yg ade mase tu si Dynas dgn Lisa Surihani. si Nazril Idrus ni aku tak tau la artis ke tak an pasal aku bukan kenal. laki kot!? buat pejadahnye aku nak kenal ARTIS LELAKI. hang igt aku gila peliaq ka apa. 

Nazril Idrus. WAKLU! hahaha

sampai taim rehat, die bagi makan meehoon goreng dgn pastri ape ntah die buat. tapi mmg sedap gile bai gua cakap lu. aku rase mcm nak buat lari je meehun tu. tapi tak buleh baiiii. awek ramai kat situ. kene jage MANNERS. baru sweet awek tengok. hahahahahahahahahahahahaahhaahahahahahaahahahahahhaa


Lisa Surihani mmg comel gile babi..... adoilaaaa.... yg syok pasal die ni cara die cakap tu. mmg sempoi. aku rase kalau dapat kidnep, mmg aku ikat sumbat dalam guni bawak balik bilik tampal kat pintu die ni. COMEL GILEEEE. aaaaaaaaaa. mak aku nak kawen cepat. hahahahahaha

program ni mmg bagus la. aku cadangkan untuk korang pergi je join bende ni. percuma beb. xyah bayar. mmg terbaik. kalau korang terlpeas yang roadshow, xpa. buleh pegi pejabat AKPK setiap hari Rabu & Sabtu di KL. Setiap hari Rabu di lokasi lain.

Dynas dtg ngn laki botak mcm bonzer

tinggi gile weh die ni.

lisa yang comel gile!

video



tapi takpe lah. dpt gamba ngn die pun kire ok la an. korang leh tengok je laaaaaa okeh?KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH.

jgn jeles bai. HA HA HA 

untuk keterangan lanjut, layari www.akpk.org.my atau hubungi 1 800 88 2575




p/s: pakai tepon samsung murah je. kualiti gamba asal ada je ok la tu. kehkehkehkeh. Lisa, kalau you bace ni, you mmg comel babe. kekekekekekekke :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...