Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Saturday, April 09, 2011

kenapa wanita perlu terpikat pada pemain ragbi


1. We can do it 80 minutes straight in 15 different positions
2. We’re used to scoring big and taking pain
3. We love the grass
4. Getting sweaty and dirty is no problem
5. Skill and moves are definite
6. We’ll play anywhere and anytime
7. We play well with others
8. We’re always on the top of the game
9. We know when to take charge

10. We know how to play gentle
11. We also know when to play rough




melayu dia,


1. kami boleh main 80 minit tanpa henti dengan 15 posisi berlainan.
2. kami dah biasa dengan yang besar-besar dan kecik-kecik.
3. kami sayang rumput.
4. peluh peluh dan kotor adalah benda sedap.
5. skill dan pergerakan laju mcm naik supra.
6. kami boleh main kat mana-mana dan bila-bila masa.
7. kami pandai bermain dengan orang lain.
8. kami selalu main kat atas.
9. kami tahu bila nak menyerang.
10. kami tahu bila nak main lembut.
11. kami tahu bila nak main kasar.




kami adalah lelaki dengan bola yang pelik. :)




hahahaha. rata-rata pemain ragbi yg aku jumpe, atas padang mmg ganas. itu kalau korang bawak beruk pegi tengok dorang main ragbi, mau terberak berak beruk tu duduk seblah ko. buleh hilang pedoman bai. kehkehkeh. tp player ragbi ni kalau dengan pompoan, mak aihhh. pijak babi pun x mati. hahahhahaa. so kepade awek awek yang diluar sana, baiklah korang cari pemain ragbi kalau nak tau apa tu definisi romantik.  KAH KAH KAH.




bak kata aku, cinta ibarat bola ragbi. sebelum dapat, dikejar bagai nak mati. sesudah dapat, dilindungi dan dijaga biar pecah kepala asal bola tak apa-apa. 



referee mengamuk kalau cuba kacau gadis.
tapi kalau dah tak tahan, bola kene tendang biar jauh sampai keluar garisan untuk menyelamatkan keadaan. kalau takut nak bawak, pass kat kawan-kawan yang lebih memerlukan. 


kan kan kan? :P


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...