Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Tuesday, April 05, 2011

tido aku yang x menentu

sejak dua menjak tiga menjak empat menjak ni, tido aku makin x menentu. kadang kadang x tido, kadang kadang tido. kadang-kadang membute, kadang kadang mampos.

mak aihhhh. aku pun heran. tapi betul la, makin nak abis kau belajar, makin pening dibuatnye. mak aku cakap, tu sume dugaan. yelah, belajar kan ke berjihad, so makin nak sampai ke penghujung jihad, makin kuat rintangan.

aku pikir balik, betul jugak apa mak aku cakap tu. haihhhh. tapi betul la, semangat kalau x kuat mmg sakit bila duduk kat universiti ni. mcm aku, kejap timbul, kejap tenggelam. susah nak berubah ni, semuanya bermula dengan diri sendiri.

cakap tu mmg bolehlah pasal pakai air liur bai. cube buat tengok. x kelaut ngko nak cube. hehs.

disebabkan bende ni, aku jugak cuba menjauhkan diri dari facebook. bagus jugak menjauhkan diri dari bende tu. kau akan lebih banyak luang masa di dunia luar berbanding duduk melangak mengadap komputer. so aku nasihatkan korang yang sangap ketagih dgn facebook tu, sibukkan diri korang. nescaya mmg xkan menyesal menjauhkan diri dari alam elektronik tu.

kelebihan berjauhan dari facebook:
1. awek semakin ramai mintak no telefon korang
2. laki laki lebih tertarik pada yang wanita sebab x nmpk muke ngkorang mcm tetikus lagi dah
3. keboroian semakin mengempis tanpa perlu menggunakan jusmet5 dr rozmey
4. kerete korang akan makin power
5. motor mungkin boleh terbang
6. kemaluan hilang tanpa segan silu
7. rezeki makin murah.
8. lu pikirlah sendiri

dunia luar? heh. tarak juai punya! :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...