Nuffnang

lu ikot gua, gua ikot lu. tarak hal punya.

suka blog ni? macam laik a gisik? zasss

Monday, July 25, 2011

Istiadat Pentauliahan Diraja PALAPES kali ke 30

susah sikit nak update blog apsal masa memang xdak bila tengah latihan ni. dari pagi sampai ke petang sampai ke malam penuh dgn aktiviti. masa nak tido pun dah xdak. mmg sakit. tapi nak buat macam mana, aku yang pilih, aku jugaklah yang kena tanggung.

bermacam dugaan sepanjang berlangsungnya latihan ni. yang paling penting, ketahanan mental. fizikal akur asa x boleh nak cakap sebab pompuan yang kecik molek dari aku pun boleh buat bai. fizikal xdaklah kemana sangat. jadi mental merupakan segala-galanya. 

tapi bila kau dah buat latihan macam ni, kau akan nampak perangai sorang-sorang kawan kau yang sebenar. x semua yang kita anggap indah tu betul-betul indah. tuhan saja yang tahu apa yang tersurat dalam minda dan perasaan kita. 

kat sini jugak aku nampak satu benda yang aku x sangka boleh jumpa dalam kalangan orang yang aku kenal. hahaha. kelakar jugak bila fikir balik tapi memang itulah realiti. x semua manusia ni sempurna macam yang kita impikan mereka akan jadi.

9 Julai 2011 merupakan tarikh keramat bagi aku dan rakan-rakan. bulu roma yang meremang semasa sultan Johor bertitah mentauliahkan kami di padang kawad begitu berbaloi dengan penat lelah selama 3 tahun.

apa-apa pun, semuanya tinggal kenangan yang akan terpahat dalam memori aku buat selamanya. :)






























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...